-

DAGENS

Byxor: ginatricot, Kofta: Veromoda, Linne: newyorker, Armband BikBik, earcuff: made by me

Dålig bild men whatevaah.

Idag har jag sytt klart ett par kalisonger. Bild på allt jag sytt detta underkändes project får ni så fort dem blivit bedömda. :)

När jag kom hem från skolan så var klockan halv 5, komer altid hem så sent! det är jätte jobigt. Speciellt om man har mkt att göra villket jag har! tills nästa vecka ska vi lämnat in labbraport, filmrecension, hela projectarbetet om underkläder och bokrecension (har inte ens läst bok än) så igentligen har jag inte tid att sitta här och skriva. Aja, ha det bra nu medan jag ska börja på filrecensionen. Puss!


Kommentarer
Postat av: sanna

åh söt! gillar din blogg massa :)

2011-03-08 @ 19:44:52
URL: http://sannalaakso.blogg.se/
Postat av: IDA

snyggis!

2011-03-08 @ 23:35:59
URL: http://spotlights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0