-

urkult






flåt att jag vart så himmla off med hela bloggen sen den senaste månaden.. de e bara så att jag inte har orkat och
jag har jobbat och haft massa annat för mig än att skriva här... vet att detta inte är acceptabelt och att jag måste börja igen så detta blir en slags.. nystar? haha.
Detta är altså bilder från festivalen urkult som jag var på i veckan. Det var helt magiskt och hela stämningen på festivalen var hur skön som helst!
Min kamera hade jag även glömt att ladda så batteriet tog slut redan första dagen vilket sög.
Min syrra hade dock sin kamera vilket var tur men den suger ju röv så bilderna blev inte särskilt bra men de e sånt man får leva med här i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0