-

ELLE


okej, melodifestivalen sög. Sanna nilsen och Brolle var ju sämst utav alla! de låtar som var okej var oh my god och me and my drumm. Fast, de var inte heller särklilt bra nu när jag tänker efter haha! ikväll har jag tjockat mig med jordnötsringar, bilar och cola. MUMMS!
Nyss skypade jag med julia och pontus. Vi "busringde" till olika folk via ngt som hette 1800 nummer? haha, de har tydligen sådanna i U S A och när ngn ringer dem nummren så betydde det att ens företag var i krisd(?) haha! iallafall  enligt brandon eller vad han hette som vi snackade med. Aja, ska lägga mig och läsa lite eller nu :) puss godnatt era pluppar<3

Kommentarer
Postat av: Julia pettersson

hahaha fett värt juuuu!!! :D

2011-03-13 @ 13:17:00
URL: http://fieldsoflights.blogg.se/
Postat av: alicia

sv: okej :) fast de hade varit kul att testa något nytt!

2011-03-13 @ 21:40:00
URL: http://aliciaholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0