-

70-tal

Ryggsäcken fick jag av Mamma, hon köpte den till mig på secondhand innan hon komm hit ner. Visst är hon gullig? älskar den! Har velat haft en skinn rygga länge men har inte hittat någon så de var pärfekt. 70-tals skjortan fyndade jag när vi var på en liten vintage runda på ett seconhand som värkligen var super bra! dom hade massa fint och det var jätte billigt. Skjortan kostade mig inte mer än 30 kr!
Jag är inne i en 70-tals period nu! eller jag har alltid älskat 60 och 70-talet. Det är något med de som känns spännande och nytt även fast det inte är det!

Kommentarer
Postat av: ida

älskar ryggan!!! och är det snoppar på skjortan? haha, blev ba tvungen^^

2011-10-16 @ 23:15:25
URL: http://idabn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0