-

Hola!

Nemen tänka sig vad mycket som har hänt i helgen! igår var en lång dag. Den började med att jag gick från Josefine hem till Felix för att packa saker till min flytt. Efter det så skulle jag och Felix åka med alting till mitt nya hem! det gick ju as bra förutom att vi hoppade på fel buss villket vi inte uptäckte fören vi hade åkt ett tag.. great! När vi äntligen var framme så var klockan typ 4, och våra nästa buss som vi skulle ta tillbaka till felix gick 10 i 5. Jag vart tvungen att snabb sminka mig och välja kläder och kånka in alla saker på inte ens en timma! lite hektiskt må jag säga. Kvällen blev mycket trevlig och bilder från de kommer så fort jag fått dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0