-

Paris del 1






I veckan blev jag rejält överaskad! världens bästa Felix lurade mig att vi skulle åka till östeerrsund men samma dag som vi skule åka så sa han att vi skulle till paris! vi var där i 2 dagar och det var värkligen som jag tänkt mig att paris skulle vara. Jag har drömmt om att åka dit sedan jag var liten!

Här är lite bilder som vi tog under resans gång!
Bild1: Eifeltornet. Det var sjut mycket stötte i verkligheten än man trodde!
Bild2:Triumfbågen, så vacker! också sjuk mycket större än man trodde. Men de roligaste var att den användes typ som en rondell!
Bild3: Louis vuiton skyltfönster
Bild4: Jag och felix vid triumfbågen
Bild5: Felix vid en söt liten vintage affär där jag köpte lite kläder.

Kommentarer
Postat av: Sheriilyn

Hejhej Maja!

Det ser jätte, jätte fint ut!

2011-09-20 @ 17:49:44
URL: http://sheriilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0