-

xcuzme

På bild: Julia
för att ja inte uppdaterat! Min dator är på lagning så jag kan inte ta några bilder och som ni kanske märkt så hatar jag att blogga utan bilder! Dock måste jag medge att jag är väldigt dålig på att skriva intressanta saker här i bloggen villket jag tänkt att bli bättre på (HAR JAG ALDRIG SAGT FÖRR) haha eller?
livet går vidare. Jag gör praktik på fjällrävens outlett i örnsköldsvik och idag fick jag sy massa dragkedjor. Det va en helt okej start på veckan!
Helgen var även grymm! vill tacka underbara salina för en grymmt lyckad födelsedagsfest, ett utav mina favoritplagg blev dock stulet.. Inte så roligt kanske men men de e sådant som händer ibland.

Kommentarer
Postat av: alexandra

Sv: Följer dig nu

2012-02-27 @ 21:33:02
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0